"Vi har gleden av å velge Sharp som vår IT-leverandør, og jeg må si at jeg ble grundig imponert. Sharp innfridde våre forventinger og de holdt hva de lovet. Fra start til slutt var opplevelsen sømløs og hyggelig" sier daglig leder Jon Sørby i Vaktmester Consult AS.
Vaktmester Consult AS i Askim tilbyr et totalt konsept innen vedlikeholdstjenester, inne og ute. Deres vaktmestere er altmuligmenn som utfører lettere bygnings- og anleggsvedlikehold i tillegg til de tradisjonelle vaktmestertjenestene.
Vaktmester Consult AS har en pakkeløsning fra Sharp med Microsoft 365 i bunnen som inneholder inkludert support til fastpris. I tjenesten får de i tillegg brukeropplæring to ganger i året som gir kunden mange nyttige tips om hvordan de kan få mer ut av Microsoft 365. Sharp har også levert en mindre printer og en digital skjerm på spiserommet, som de bruker til å vise frem arbeidsoppgaver og andre gjøremål.
"Jon var skeptisk i starten, men etter første møte med god dialog og profesjonell fremføring av tjenestene Sharp kan tilby, ble det god kjemi. Vi ble etter kort tid enig om at de skulle bli kunde hos oss" sier Jan-Holger Hole IT Sales Specialist hos Sharp.
"Sharp oppleves som en leverandør hvor kvalitet står i fokus. Tjenesten imponerer meg –da de yter førsteklasses IT-support. Jeg føler meg virkelig som en verdsatt kunde og de ivaretar oss på best mulig måte. Jeg opplever aldri kø og servicen er nesten for god til å være sann".
"Jeg vil anbefale Sharp som IT-leverandør til alle som trenger en tilgjengelig og serviceinnstilt leverandør. Kvaliteten og kundeservicen er virkelig upåklagelig.
Dette opplever jeg definitivt som et topp samarbeid" sier Jon Sørby.
Vi flyttet epost fra eksisterende plattform over til Microsoft 365, vi la alle filer fra server over til SharePoint og etablerte fellesområder for å gi bedre samhandling mellom de ansatte. Fra å måtte være koblet til server for å nå bilder, plantegninger osv. er nå alle filene deres tilgjengelig. Vi har også satt opp et nytt nettverk, dette har gitt de stabil nett tilkobling, og økt sikkerhet.
"Jeg gleder meg alltid når andre lykkes med å få en bedre hverdag og jeg er ydmyk når jeg er så heldig å få hjelpe de på veien dit", sier Jan-Holger fra Sharp.