Verdien av informasjonen din
Data er bedriftenes viktigste aktiva og må kunne produseres, fås tilgang til, deles og benyttes der og når det trengs.
Vi kjenner til de forretningsrelaterte og tekniske utfordringene du kan møte på når du forsøker å finne gode løsninger. Derfor tilbyr vi ekspertisen og verktøyene du trenger for å fokusere på virksomheten din.
Med vår dokument- og utskriftshåndtering kan du lagre, arkivere, søke i og dele informasjon både på papir og digitalt. Det spiller ingen rolle om du er på kontoret eller på farten. Utskrifts- og dokumentsikkerhet er noe vi kan alt om, og vi ønsker å gi deg gode verktøy som kan gjøre hverdagen din enklere.
Dokumenthåndtering tilpasset dine behov
Dokumenthåndteringen fra Sharp er et oppsett av sikre, konfigurerbare tjenester som enkelt håndterer dokumenter hele veien fra oppretting til arkivering. Ved å automatisere manuelle arbeidsflyter kan du f.eks. redusere risikoen for menneskelige feil og på den måten øke effektiviteten.
Hvis du ikke har tiden, ressursene eller spesialkompetansen som trengs for å håndtere skriverne dine på en effektiv måte, kan du overlate oppgaven til enhetshåndteringen vår. Dette vil i tillegg kunne spare deg kostnader.
Optimalisere dokumentbehandlingen
Dokumenttjenestene våre passer til alle skrivere og kopimaskiner fra Sharp, og kan skreddersys ut fra de konkretene behovene for håndtering av data og informasjon i bedriften din.
Dokumenthåndtering starter med at ekspertene våre på dokumenthåndtering tar en gjennomgang av behovene dine, hvilke prioriteringer som bør gjøres, og hvordan du og kollegaene dine bruker ulike typer dokumenter. Deretter finner vi en egnet løsning for dokument- og utskriftshåndtering som effektiviserer utskriftene dine og hjelper deg å søke opp og dele informasjon på en sikker måte.