Kvinna arbetar på IT-support för företag

IT-støtte for bedrifter – trygt og raskt

Sharp IT-støtte for bedrift er der for å løse IT-problemene dine – døgnet rundt og hele året Tjenestene våre effektiviserer og reduserer kostnadene dine.

Kontakt oss

Effekt støtte for bedrifter hele døgnet

Vårt team av norsk- og engelsktalende spesialister er tilgjengelig hele døgnet for raskest mulig hjelp. Med vår IT-støtte for bedrifter blir dere mer effektiv, øker IT-sikkerheten og reduserer kostnadene.

Vi kan identifisere og implementere de rktige løsningene for IT-bedriften din, i henhold til de spesifikke behovene dine. 


Support för företag

Spørsmål og svar

Her finner du ofte stilte spørsmål om IT-støtte for bedrifter. 

Hva er helpdesk?

En helpdesk hjelper deg med å løse IT-relaterte problemer. Det er vanlig å kontakte helpdesk via e-post eller telefon og få hjelp via fjernkontroll. Helpdesken er ofte det første trinnet i en støttehandling.

Hva gjør en førstelinjestøtte?

En førstelinjestøtte er det første kontaktpunktet i en bedrift for kunder som trenger hjelp eller støtte med IT-problemer eller tekniske problemer.

Tilbyr Sharp IT-støtte over hele landet?

Ja, vi tilbyr støtte over hele landet.