Hva er et besøkssystem?
Et system for administrasjon av besøkende, også kalt et besøksadministrasjonssystem, er et digitalt verktøy som hjelper deg og bedriften din med å ta i mot, registrere og administrere besøkende. Systemet bidrar til økt sikkerhet, bedre flyt og forenkler administrasjonen. Kontakt oss for å velge et system som passer for deg.
Hvilke funksjoner er inkludert i besøkssystemet vårt?
Her viser vi funksjonene som er inkludert i systemet vårt.
Automatiske varslinger
Motta automatiske varsler når en besøkende registrerer seg, slik at besøksmottakeren kan forberede seg.
Besøksskilt
Skriv ut besøksskilt på forhånd for større arrangementer.
Forhåndsregistrere besøk
Forhåndsregistrer besøk enkelt, både via kalender og gjennom import av Excel-filer.
Informasjon i sanntid
Samle informasjon i sanntid om alle besøkende, inkludert navn, ankomsttid og hvem de skal besøke.
Integrering
Integrer besøkssystemet med adgangssystemet (valgfritt) for å gi besøkende midlertidig tilgang.
Parkeringstillatelser
Administrer parkeringstillatelser digitalt og generer rapporter for parkeringsvakter automatisk.
Rapporter
Produser rapporter om besøksflyt og belastning på resepsjonen.
Evakueringslister
Opprett evakueringslister på mobilen, slik at du raskt kan se hvilke besøkende som er i bygningen i nødstilfeller.
Fordeler med et besøkssystem
Økt sikkerhet: Dere vet alltid hvem som befinner seg i lokalene, og når de kommer og går.
Bedre kontroll: Dere kan kontrollere hvem som har tilgang til ulike områder og når.
Effektivisere besøksadministrasjonen: Dere slipper manuell håndtering av besøksinformasjon og parkeringstillatelser.
Bedre service: Dere kan gi de besøkende en profesjonell og effektiv mottakelse.
Automatisert besøkssystem: Den besøkende kan enkelt registrere og sjekke seg ut selv.
Spørsmål og svar om besøkssystem
Her finner du svar på vanlige spørsmål om besøkssystem.
Besøksadministrasjon er prosessen med å ta i mot besøkende og ansatte i selskapets lokaler, samt administrere oppmøte. Nøkkelelementer i besøksadministrasjon er: pålogging for besøkende, registrering eller innsjekking og utsjekking.
Ved å implementere et besøkssystem ivaretar du sikkerheten til dine besøkende, ansatte og lokaler. Systemet effektiviserer driften ved å la de ansatte få vite hva som skjer på arbeidsplassen og hvem som er på stedet.