gäst som använt besökssystem

Besøkssystem

Ønsk besøkende velkommen, registrere og spore de på en sikker og effektiv måte med besøkssystemet vårt. Legg til rette for hybridarbeid ved å la personalet planlegge når de skal være på kontoret, bestille arbeidsplasser, rom og parkering.

Kontakt oss
Arbeidsplassløsninger

Hva er et besøkssystem?

Et system for administrasjon av besøkende, også kalt et besøksadministrasjonssystem, er et digitalt verktøy som hjelper deg og bedriften din med å ta i mot, registrere og administrere besøkende. Systemet bidrar til økt sikkerhet, bedre flyt og forenkler administrasjonen. Kontakt oss for å velge et system som passer for deg. 

Besökssystem på kontor
Besökssystem på kontor

Besøkssystem

Fordeler med et besøkssystem

Økt sikkerhet: Dere vet alltid hvem som befinner seg i lokalene, og når de kommer og går.
Bedre kontroll: Dere kan kontrollere hvem som har tilgang til ulike områder og når.
Effektivisere besøksadministrasjonen: Dere slipper manuell håndtering av besøksinformasjon og parkeringstillatelser.
Bedre service: Dere kan gi de besøkende en profesjonell og effektiv mottakelse.
Automatisert besøkssystem: Den besøkende kan enkelt registrere og sjekke seg ut selv.

Spørsmål og svar om besøkssystem

Her finner du svar på vanlige spørsmål om besøkssystem.

Hva er besøksadministrasjon?

Besøksadministrasjon er prosessen med å ta i mot besøkende og ansatte i selskapets lokaler, samt administrere oppmøte. Nøkkelelementer i besøksadministrasjon er: pålogging for besøkende, registrering eller innsjekking og utsjekking.

Hvorfor trenger bedrifter et besøkssystem?

Ved å implementere et besøkssystem ivaretar du sikkerheten til dine besøkende, ansatte og lokaler. Systemet effektiviserer driften ved å la de ansatte få vite hva som skjer på arbeidsplassen og hvem som er på stedet.